سرویس: فرهنگی ۱۴:۰۸ - جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲

وظیفه «آی فیلم» چیست؟ به تصویر کشیدن عقب ماندگی ایران؟!!!

بعد از رکود مخاطب از رسانه ملی مدیران این رسانه با تلاش بسیار بر آن شدند تا بر شبکه های موجود بیافزایند تا شاید مخاطبین به جذابیت دیدن شبکه های مختلف دیدن رسانه ی ملی بازگردند.   به گزارش نسل بیدار به نقل از سراج۲۴ بعد از رکود مخاطب از رسانه ملی مدیران این رسانه […]

بعد از رکود مخاطب از رسانه ملی مدیران این رسانه با تلاش بسیار بر آن شدند تا بر شبکه های موجود بیافزایند تا شاید مخاطبین به جذابیت دیدن شبکه های مختلف دیدن رسانه ی ملی بازگردند.

وظیفه «آی فیلم» چیست؟ به تصویر کشیدن عقب ماندگی ایران؟!!!

 

به گزارش نسل بیدار به نقل از سراج۲۴ بعد از رکود مخاطب از رسانه ملی مدیران این رسانه با تلاش بسیار بر آن شدند تا بر شبکه های موجود بیافزایند تا شاید مخاطبین به جذابیت دیدن شبکه های مختلف دیدن رسانه ی ملی بازگردند.

شبکه های تاسیس شده همه با قدرت آغاز شد و مخاطبین هم مشتاقانه پیشرفت و تغییرات حاصل را نظاره میکردند و البته استقبال هم بسیار شد.

شبکه محبوبی که نوستالژی دوران خوب زندگی را برای بینندگان  دهه ۶۰ و ۵۰ یادآور شد شبکه ای فیلم بود.

این شبکه که با هدف ارتباط با کشورهای عربی و صدالبته برای بازتاب فرهنگ و سبک زندگی مردم ایران به کشورهای حاشیه خلیج فارس تدارک دیده شده بود با جذب حدااکثری کار خود را شروع کرد.

در ادامه فعالیت های این شبکه و پرداختن بیش از پیش این سفیر فرهنگی به کشور های عربی به قصه های قدیمی سریال های ساخته شده در دهه ۶۰ بینندگان در کشورهای همسایه به این نتیجه میرسند که زندگی مردم ایران در همان سال های دهه ۶۰مانده و پیشرفتی نداشته است.

مخاطبین در بیرون از مرز که شاید تا کنون به ایران سفر نکرده باشند بعد از گذشت زمان و کش دادن این ابتکار رسانه ملی به این نتیجه میرسند که مردم ایران هنوز هم با تاکسی های نارنجی تردد و در خانه های کاهگلی و گاها تهی از امکانات روزگار میگذرانند.

با هجوم رسانه های غربی و هجمه توهین ها و دروغ پردازی های دشمنان ایران برای نابود کردن چهره ایران و ایرانی حال امروز خودمان با دستان خودهیزم بر آتشی که دشمن برایمان به پا کرده می ریزیم و امید داریم بتوانیم ناتوی فرهنگی غرب علیه خود را مهار کنیم!

این ابتکار رسانه ملی که مطمئنا هزینه ای هم برای رسانه در پیش نداشته بسیار مورد توجه مردم ایران است اما با آغاز به کار شبکه هایی چون تماشا و نمایش آیا زمان آن نرسیده زندگی مدرن و روزگار ایران امروز را به مردمان حاشیه خلیج فارس نشان دهیم؟

استفاده نکردن از ابتکار و تغییرات عنصری ایست که باعث بی رونقی شبکه های ایران شده است.

در حالی این موضوع نادیده گرفته شده است که شبکه های غربی روزانه برنامه هایی جدید را چاشنی برنامه های خود می کنند تا از گردونه جذب مخاطب باز نمانند و از رقبای خود پیشی بگیرند.

غفلت و سطحی نگری در بازنشر عقاید و سبک زندگی ایرانی اسلامی مردم به سراسر جهان خنجری شده است که با دست خود بر پیکر استوار ایران اسلامی فرو رفته است.

پاسخ دهید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.

سوال امنیتی: