سرویس: دسته‌بندی نشده ۰۰:۱۸ - دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷

پست شهرضا

ظرفیتهای اداره پست شهرضا

گزارشی از جناب آقای مهندس علیرضا گلابی ریاست محترم شرکت ملی پست شهرستان شهرضا

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری شهرضانیوز جناب آقای مهندس علیرضا گلابی ریاست محترم شرکت ملی پست شهرستان شهرضا در کارهای مربوط به  شرکت ملی پست  گفت باسلام وادب به شما و اهالی فرهنگی پایگاه خبری و تحلیلی شهرضانیوز قابل ذکراست که بگویم:

روز۱۷مهرماه ۱۲۵۳ شمسی مصادف با۹اکتبر۱۸۷۴میلادی(۱۳۹سال پیش)اتحادیه ی کل پست درشهربرن سوئیس توسط ۲۲ کشورجهان تاسیس گردید.

اکنون بیش از ۱۹۰ کشور عضویت این اتحادیه را دارند که ایران هم در۲۲مهر۱۲۵۶ ۱۳ سپتامبر۱۸۷۷ میلادی بعنوان بیست ونهمین عضو به این اتحادیه پیوست.

عرضه ی خدمات پستی در۳بعد فیزیکی، مالی والکترونیکی با گسترده ترین شبکه ی ارتباطی کشور. متکی بر سرمایه انسانی توانمند و فن آوری های نوین به منظور رضایت ذی نفعان داخلی وخارجی وپست بین الملل است

آقای گلابی افزود: بیانیه ی ارزشهای کلیدی شرکت پست جمهوری اسلامی عبارتنداز :

۱_ حفظ و توجه به ارزشهای منابع انسانی بعنوان اصلی ترین سرمایه ی شرکت

۲_تمرکزایجادوفاداری درمشتریان

۳_بهبودمستمر وکارآفرینی درانجام تمامی ماموریت ها

۴_ایفای تعهدات ملی و بین المللی درراستای توسعه ی پایدار

۵_ارائه ی خدمات متنوع وباکیفیت منطبق با انتظارات مشتریان

۶_مدیریت مبنی برتفکر سیستمی و بهره گیری ازخردجمعی ومشارکت گروهی

۷_پایبندی به قانون ورعایت اخلاق حرفه ای ۸_تعامل موثر با ذینفعان براساس منافع متقابل .

آقای گلابی درادامه گفت: اهداف کلان شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران درپایان برنامه ی توسعه شامل ۱_دستیابی به ترافیک سرانه۲۳مرسوله ۲_کسب ۵%سودخالص ۳_افزایش بهره وری کل عوامل به میزان ۸%  . ۴_دستیابی به ۸۵%رضایتمندی ذینفعان ۵_اتوماتسیون ومکانیزاسیون ۸۰%عملیات اداری و اجرایی.

ایشان سرویس های پستی را اینطور معرفی کردند :

سرویس پست پیشتاز، پست سفارشی، پست ویژه، پست تلفنی، پست رستانت،پست جواب قبول، پست یافته، بیمه ی پستی، تغییر و تاسیس شرکت های تجاری، پست مستقیم، پست تبلیغ، صندوق پستی، سرویس خریدوفروش اینترنتی، سرویس بازارالکترونیک  E_bazar . سرویس ارسال کارت پستال، سرویس تمبرشخصی وتبلیغاتی ، سرویس مرسولات عادی، سرویس تعهدزمان توزیع TLS، سرویس کرایه در مقصد ،باجه های خدمات الکترونیک، پست رسانه

آقای گلابی، کاهش هزینه های مردم، کاهش تردد و سوخت وایاب وذهاب، کاهش آلودگی هوا، جلوگیری ازسفرهای غیرضروری درون و برون شهری و رسیدگی به حقوق شهروندی با ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و جذب مشتریان را از رسالت شرکت ملی پست جمهوری اسلامی دانسته و ادامه داد: شعار ما درسال ۱۳۹۷  (همیشه وهمه جا باپست ایران )بوده و با توجه به تحولات و تغیرات اخیر در حوزه ی فتاوری الکترونیک سریع، به خدمات پایه و قراردادی روی آورده است، آینده ی پست در گروی توجه به پست هوشمند و تجارت الکترونیک پست لجستیک است. در پست کیفیت و ارائه ی خدمات باکیفیت نقش بسزایی دارد، زیرا هزینه های مردم و دولت را کاهش داده و باعث افزایش بهره وری میگردد.  کیفیت تضمین کننده ی رضایت مشتریان و کارکنان میباشد که ازمصادیق آن احقاق حقوق شهروندی است.

آقای گلابی درادامه افزود : شرکت ملی پست جمهوری اسلامی یکی از عمده ترین نهادهای اجتماعی است که بازمانده از ادوار کهن است که امر پیام رسانی را بعنوان یک نیاز اجتماعی سرلوحه ی کار خویش قرارداده است. پایه ی ارتباطات کشور پست است . وظیفه ی پست ارتباط مردم با مردم و مردم با دولت و بالعکس عامل همبستگی است. شرکت ملی پست،  یکی از شرکت های وابسته به وزارت ارتباطات و فن آوری است که خدمات نوینی را به مردم ارائه می دهد و هر روز نو شده و هویت ارتباط کشور است.

آقای گلابی در پایان گفت : این نهاد دیرینه ی اجتماعی امروزه با مجهزترین و پیشرفته ترین امکانات سهم و نقش بیشتر و بهتری در پیام رسانی پیدا کرده است .

آقای گلابی در پایان صحبتها با تبریک مجدد به مردم ایران و شهرضا و خصوصاً همکارانشان در شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و اصحاب رسانه پایگاه خبری شهرضانیوز برای همه آرزوی سربلندی وموفقیت کردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.